FACEBOOK AND TWITTER »

Monday, July 9, 2012

MY WIFE is MY ALL



  Hey Hey , Dah lama tak update BLOGGER ni . tahu - tahu je aku dah ada seorang isteri yang sentiasa di samping aku susah dan senang . well known as rarra ^__^ <3 ...
 
        gambar atas ni time gi clubbing kat PLAN-X . tak pernah2 aku menjejak kan kaki ke tempat ni .. entah ape yang mendorong aku untuk pergi kat tempat ni pun aku tak tau .. -____-"

  HAHA . untuk gambar atas ni aku harap kauorang jangan la gelak lebih sangat , maybe ade yang pengsan + terkejut sebab ni la pengalaman manis aku yang paling aku tak pernah terlintas di fikiran yang aku akan AKAD NIKAH seawal umur 20 ^___^ woww .. hehehe ... baru je ari ari yang lepas aku pergi ke MAJLIS AKAD NIKAH orang lain .. tuptup tau tau je 11.11.11 tu adalah tarikh nikah aku sendiri . ^__^ hehe semoga hubungan kitaorang suami isteri kekal hingga ke akhir hayat AMINN ^__^

0 comments: