FACEBOOK AND TWITTER »

Tuesday, December 21, 2010

Oh ! Overnight

Sabtu 18.12.2010 ;

Overnight dengan dak dak ney . kecoh je ^___^ . nak gi pavi tak boleh line panas ... lepak la b.b ... fun fun jugak la walau pun cuma aku , dane , pipi , jagung , kiki , faa , fyqa , epic , ika n 2 ,3 orang ag . tak ramai pulak minggu ni . mungkin sebab ramai xnak kuar save duit utk rocktheworld kot . hmmm . tapi sikit2 pun tetap happening gak ^___^ ...

Ahad 19.12.2010 ;

Time ni nak fight dengan budak sabah baru nak up , kecoh je ... tunggu open x open open pon ... biarkan lahh budak baru nak UP kecoh2 . .. tetiba pulak 198supermarket memanggil suruh amik arak ... amik ar ape lagi HAHA . then ika sampai balik arhh ape ag . aku naik bas metro kat kotaraya . jap lagi pukimak keling 2 orang pukul aku dalam bas . naseb aku sempat cepuk kepala india sorang tu . dia tendang aku jatuh dari atas bas sampay bawah bas . then kasut aku tercabut masuk bawah bas . aku amik ar kasut aku blek . nyirap aku ngan keling tu aku naik balik . kimak kena tendang lagi . keling punya pengecut dah tendang aku bas tu jalan babi ! . DRIVER BAS KONDUKTER BAS 2-2 MACAM PUKIMAK BANGSAT !! . aku boikot bas metro yang nak gi rawang lepas nie babi . !! . terbelah telinga aku kat belakang . then aku call ika . aku ckp aku kena pukul . aku jalan kaki gi chowkit . coz dia tunggu aku kat situ . tunggu punya tunggu aku dah x larat kepala cam nak pengsan je . jup aku tunduk kepala kat besi . aku sedar2 epic datang bawak aku masuk kereta . aku dah x larat gila dahh . ngan hidung aku cam babi nye sakit . hmm then lepak titiwangsa jup teman ika gi jogging . pastu baru ika hantar gi b.b balik . member aku amik aku naik motor . sampai rumah dia aku terus tidur x larat bhaii .

Isnin 20.12.2010 ;

aku bangun tidur je badan aku sakit - sakit muka sakit - sakit cam cibai jee . buat bodoh je ar . terus aku online . aku terlupa lagi nak mandii . ^___^ . pastu dah malam camtu baru la aku mandii ^___^ . then pagi kol  6am baru aku tidur .

Selasa 21.12.2010 ; ni aku bangun tidur . online lagi . tak mandi lagi . malas la nak shower2 . aku makan jup . then isap rokok kepala pening . aku layan tidur kejup . . pastu update blog nie . ni jap lagi member aku balik . then aku nak balik rawang dahh ... hmmm . THAT ALL !

0 comments: